Friday 14 January 2011

Essence


Eu nu ştiu să fac glume. E simplu. Adică sincer. Nu se prinde nimeni niciodată aşa că am renunţat să-mi pierd timpul. Deşi trebuie să recunosc. Adeseori, sarcasmul meu chiar e apreciat, lucru ce mă cam face mândră de mine. (I’m awesome, am I not?) Rar accept glume pe seama mea (a se citi doar atunci când vin la pachet cu o ironie şi nu oricum, ci deşteaptă; iar asta se întâmplă o dată la un milion de ani ). La fel de simplu.

Să nu se înţeleagă că mă deranjează să se râdă de mine. Atâta timp cât eu am zis/făcut o cretinitate fără margini, reacţia celor din jur e absolut normală. (Asta nu prea se întamplă, aşa că ţeapă, ha!) Cât despre cretinităţile celorlalţi, indignarea lor cu privire la reacţia mea e complet nejustificată, dar amuzantă şi ignorabilă.

Nu voi renunţa niciodată să umilesc dacă am motive şi ocazie. Desigur, nu pe oricine. Există şi gândaci atât de nesemnificativi şi inutili încât nu merită nici măcar o flegmă a creierului meu preţios. Oricum consider că e o calitate să-i poţi ignora pe cei mult inferiori ţie. Şi, deloc surprinzător, nu toată lumea o posedă. Spre nenorocul ei, al lumii, fiindcă e cam imposibil să supravieţuieşti fără ea.

Cioran e naşpa, dar a zis o chestie simpatică, zic eu: “Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita.”

În concluzie, if I have to tolerate your stupidity, you’ll have to tolerate my arrogance.

2 comments:

Virago said...

Uneori, oamenilor inteligenti ar trebui sa li se permita sarcasmul si ingamfarea... daca tot li se permite celor ignoranti sa par inteligenti, de ce nu?

Nicoleta. said...

In schimb, combinatia de ignoranta si ingamfare e letala. Asta in caz ca nu intervine si putina autoironie.

 

© 2009 -Let`s keep it simple! | Blogger Template Designed by Choen | Using The 1KB Grid | Powered by Blogger