Wednesday 31 March 2010

If you can't stop my walking with a single look, you're nothing.


Cu riscul de a fi acuzata de materialism, o sa vorbesc in urmatoarele randuri despre un accesoriu care nu ar trebui sa lipseasca niciunui baiat care arata bine. Un subiect care nu inceteaza sa ma pasioneze, e din ce in ce mai fascinant.
In ultimul timp, petrecut in minunatul oras, am observat baieti draguti in masini beton si mi s-a parut genial.
Ba Skoda Octavia, ba BMW X5, ba Opel, ba Logan rosu, ba VW Passat. Masinile sunt elegante, fine si intotdeauna potrivite. Pur si simplu le vin ca manusile Le dau un farmec anume, un plus de eleganta, de stil…Si dau impresia de bad boy. Atitudinea conteaza. Mult chiar. Si asta, au din plin. Nici nu ma mira. “Tati are bani. Prin urmare, eu am o masina misto.”Corect!
Iar eu observ. De la distanta. Si zambesc… E reactia pe care mi-o provoaca.
Nu spun ca un tip e tare doar fiindca are o masina tare [desi trebuie sa recunosc, e un lucru important, ;) ]. Doar ca tipii frumosi intr-o masina frumoasa sunt speciali, imi atrag atentia.

Still, ar trebui sa aibe grija cui apartine locul din dreapta.

Kiss your dreams goodbye! I've poisoned reality.

Until next time, yours truly, Nico. Cheers!

*(picture by infinite705, deviantart.com)

4 comments:

Ioana. said...

Eu zic ca ratasi o masinuta printre alea enumerate mai sus. Cred ca ar trebui sa revizui lista. :))

Nicoleta. said...

Now, it's perfect...Ai dreptate...Nu puteam sa las asa.

Mădălin Ciortea said...

Interesanta viziune, insa nu cred ca este samanta gandului tau de baza, in ceea ce priveste selectia unui baiat dragut.

Nicoleta. said...

Sigur ca nu. Ar fi contrar tuturor principiilor mele.

 

© 2009 -Let`s keep it simple! | Blogger Template Designed by Choen | Using The 1KB Grid | Powered by Blogger